emag profishare

vineri, 26 iunie 2009

Sa nu ai baza in medicina de stat.

N-am fost niciodata asa de ferm convinsa ca medicina de stat romaneasca te omoara sau te lasa cu sechele toata viata, dar acum imi dau seama ca suntem o tara in care celor pe care ii platim din munca noastra nu le pasa de noi.
Acum discut in principal despre medici pediatri cei care ar trebui sa consulte acei copii mici si neajutorati sa creasca mari si frumosi, si sa se bucure de viata asa cum trebuie sa o faca orice copil normal. Sunt suparata pe acestia, si cred ca sunt putini care pot face exceptie. Am ajuns la concluzia ca aici daca faci un copil trebui sa cunosti medicina sau sa cauti orice fel de informatie suspecte care le observi la copilul tau, pentru ca altfel medicul pediatru nu baga prea multe in seama.

Va intrebati cum am ajuns la concluzia aceasta, simplu am plecat in acesta vara in tara mea natala Rep. Modova (da, aceia plina de comunisti) si stiind ca aveam ceva probleme de sanatate cu copilul, am fost la un consult si aici la medici pediatri de stat, pentru a vedea care e statiul acelor probleme cunoscute. Spre stupoarea mea am aflat ca in aceasta tara de care sunt si mai mandra acum, copiilor li se fac o sumedenie de teste si analize medicale de la cateva luni pentru a se depista eventuale boli, ceea ce in Romania n-am vazut.
Cand afli asa ceva ca un stat mult mai sarac si medicina de stat iti recomanda si chiar iti fac investigatii medicale, pe care aici nici macar nu ti le recomanda.

Asa ca va recomand sa nu stati in baza unui medic de stat niciodata, consultati medici particulari experimentati, consultati cat mai multi daca aveti dubii in diagnosticare. Daca aveti ocazia sa fentati plata asigurarilor de sanatate, a pensiilor si a altor impozite care vi se iau pe banii munciti nu ezitati sa o faceti, pentru ca niciodata nu va veti bucura de o pensie decenta, nicodata nu o sa aveti un serviciu medical de calitate, nicodata nu veti vedea nimic calitativ de la statul roman care stie sa foloseasca banii tai in scopuri personale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu