emag profishare

vineri, 12 decembrie 2008

S-a nascut un îngeraș

Azi în jurul orei 8 dimineața s-a nascut în sfârșit și fetița mea Alexia. Are 3400 grame și e scumpă foc.
Dubiile pe care le-am avut în privința metodei de naștere s-au spulberat și acum mă bucur că am ales cezariana. Din ce mi-a spus doctorul a avut într-adevăr cordonul ombilical în jurul gâtului și era și destul de strâns precum și ceva probleme cu placenta, așa că am făcut cea mai bună alegere pentru mine și copilul meu.
Deacum va începe o nouă viață alaturi de micuța mea și le doresc și celorlalte mame în devenire copii sănătoși și dragălași.

6 comentarii:

  1. multa sanatate fericire si numai bucurii alaturi de micuta alexia

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-ti traiasca si fata si mamica

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie sanatoasa si sa va bucurati alaturi de ea nuami de belsugi,bucurii si evenimente cat mai frumoase toata viata.
    SA VA TRAIASCA!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii...si sa nu uitati de un fratior pt ea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar fi bine si un fratior, dar mai astept sa vad cum o sa mai evoluez si eu cu banii, cu criza mondiala, cu sclavia mai pe scurt.

    RăspundețiȘtergere
  6. pot sa-i fiu bona? :p (simonik)

    RăspundețiȘtergere