emag profishare

marți, 11 mai 2010

Se reduce alocatia pentru mame!

Andreea Paul Vass, consiliera premierului Emil Boc, a afirmat marti, la Realitatea FM, ca Ministerul Muncii analizeaza variantele pentru reducerea alocatiei pentru mame, declarand ca ea va scadea in mod cert, solutia cea mai probabila fiind reducerea procentului de 85% din media venitului pe ultimele 12 luni.
"Se va diminua, asta este o certitudine, procentul se va diminua, dar nu stim inca sa va spunem exact cu cat pentru ca aceasta analiza de impact se face la Ministerul Muncii si asteptam pana maine o astfel de decizie", a afirmat ea.
Sursa: hotnews.ro

Aşa că dragi mămici care încă sunteţi în creşterea copilului, cred ca e timpul să ne întoarcem la muncă sau nenorociţii aştia care s-au votat ne vor scadea sau poate chiar nu ne vor mai da indemnizaţia de creştere copil. Au mărit indemnizaţia, au dat lege de mărire salarii profesori, pensii mai mari că sâ-i voteze lumea iar acum le aruncă cu noroi în faţă. O să ajungem mai rău ca pe vremea împuşcatului, dacă nu suntem deja.

3 comentarii:

  1. din acest motiv, am ales sa ma intorc la servici, desi baietelul meu are doar 1an si 5 luni...trist

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma voi intoarce si eu mai devreme de termen, dar mai stau macar vara asta sa ma relaxez ca apoi voi fi nervoasa si stresata de atata munca.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,am citit mesajele voastre si inca nu ma pot hotari la ce medic sa-mi operez fetita de polipi.am trimitere la clinica marie curie,am sunat si mi-a fost recomandat dr.gheorghe,dar din ce am citit dr.ursuleanu ar fi mai indicat.ce sa fac?luni este programrea si inca mai pot sa schimb.va rog sa-mi raspundeti

    RăspundețiȘtergere